måndag 7 oktober 2013

Tiden är mogen

Hera tittar bakåt... mot sommaren kanske? Eller senaste blogginlägget?!

Så, ljuva saknade blogg, jag är tillbaka. Personligen tycker jag egentligen inte om att läsa när folk ursäktar sig om varför de inte har bloggat på länge, men jag har inte skrivit här sen 24 augusti och det kanske kräver en kommentar?!

Oh well, bloggande för mig bygger på lust. Lust att skriva, lust att berätta och lust att dokumentera. Jag har väl inte haft lust helt enkelt. Nja, så enkelt har det nog inte varit - det har faktiskt varit en tidsaspekt. Jag blev i år tillfrågad om jag hade lust att vara med i ungponnygruppen. Det är SPAFs arrangörsgrupp som ser till att ungponnychampionatet för 3-, 4-, 5-, och 6-åriga ponnyer i både hoppning och dressyr blir av varje år. Efter ungponny-SM drog det ihop sig och myyyycket av min tid gick åt till evenemanget. Nu är 2013s version av evenemanget över och vi i gruppen andas ut! 

Jag ska försöka återberätta de viktigaste händelserna som har skett under tiden jag har haft skrivuppehåll. Verkar som att mitt dokumentationsbehov har återuppstått! :-)

Sååå... dags att ha koll här igen med andra ord! I´m back!

1 kommentar: