onsdag 25 augusti 2010

For all of my friends

Jag har flera goda vänner som läser min blogg - vilket glädjer mig! Ett antal av dessa vänner delar jag med Sara som äger Zistan och Viento som går här på bete. Som tidigare nämnts så håller Sara på att sätta igång Zistan igen nu när Viento blivit så stor och snart ska avvänjas.

Detta inbjöd till ett oemotstådligt tillfälle att släpa med kameran ut till ridbanan. För er som kommer ihåg hur det brukar se ut när de är i trim så bjuder jag er på ett leende! :-)



Mycket under sadeln så att säga...


Åh hej, åh håå!


Men det är ändå härligt att sitta på sin egen häst igen! En glad Sara och en nöjd Zistan.

PS. Som Klara brukar säga; man retas bara med de man tycker om! ;-)



2 kommentarer:

  1. Åh vad mina elever skulle skratta om de såg dessa bilderna! Så det ska jag se till att de aldrig gör...

    SvaraRadera
  2. Hmm, ja lite mage fanns det. Men det finns ju fler spärrballonger i stallet.. Tänker på en skimmelfärgad dam som ätit sig lycklig i beteshagen. Sistan har ju faktiskt FÖTT BARN så hon har ju anledning att se mullig ut.../ulrika

    SvaraRadera