lördag 8 december 2012

Snögubbar!

Snön gnistrar i solen och kameran väntar ivrigt på att få användas! Några som aldrig bangar lite bus på bild är mina ungponny-grabbar Rocky, Bambi och Stene. Jag och Karro tog med dem ut till ridbanan där det bjöds på härlig show :-).

Rocky i förgrunden med Stene och Bambi bakom

Ingen fegar ur när det gäller hoppning i det här gänget!

Högås Rock´n´Roll född 2010 

Högås Bamalama född 2011 

 Högås Springsteen född 2011

 Rocky kör igång med spett-traven...

 Borsorna busar

 Bambi hoppar med marginal

 Bambi är söt

Grabbar på äventyr!

 Lekande lätt

 Bästa kompisarna på travturné

 Stene och Bambi

 Rocky travar av

Dags att pusta ut!

En annan som också bjöd på show idag var IM Claudius RP 178! Jag kände på mig att han hade en massa överskottsenergi uppladdad inom sig. Aningen skeptisk och lite nervös släppte jag honom på ridbanan. Det gick bra och han busade precis lagom mycket :-)

 Snö är så kul!

 Fast springa är också kul...

 ... åt alla håll!

Och hoppa lite också såklart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar