tisdag 5 februari 2013

Bästa blogginlägget i januari

Sjuk och ynklig är statusen idag och då tänkte jag passa på att muntra upp mig själv lite genom att utse mitt favoritinlägg i bloggen publicerat under januari månad. Har läst igenom alla inlägg och det var ganska roligt. Tänk vad fort man glömmer bort saker som man har gjort eller skrivit.

Totalt gjorde jag 43 inlägg under årets första månad och det var väl främst tre stycken som slogs om titeln "bäst i januari". Krävdes dock inte speciellt lång betänketid för att utse vinnaren.

Med motiveringen

För den uppiggande och glada stämningen i kombination med lite finurlighet från min sida är det här blogginlägget både en mycket god representant för månaden januari och samtidigt en värdig vinnare.

Klicka på bilden för att se det vinnande inlägget! :-)





1 kommentar:

  1. "Tummen upp för det valet"
    - Morgonjumpan är fantastiskt uppfriskande, efter ett par minuters hoppande och rullande i snön känns kroppen som ny.
    Ett tipps är overall eller något liknande då snö som annars läcker in kommer att smälta mot kroppen, vilket inte ger en behaglig känsla.

    SvaraRadera