tisdag 2 april 2013

Bästa blogginlägget i mars

Idag fick jag en liten påstötning från Karro angående den gångna månadens bästa blogginlägg. "Man undrar ju vilket som blir bästa inlägget i mars" sa hon och tittade på mig med ett flin. "Ja, gissa det du" svarade jag, varpå hon såklart började fundera igenom vad jag har bloggat om på senaste tiden. "Det är faktiskt helt givet vilket det blir" fortsatte jag. "Men jag tänker inte avslöja något för dig!" Hon gjorde några tama försök, men lyckades inte nämna det inlägg som jag nu ska presentera.

Med motiveringen:
För att hon är så fullkomligt underbar, ljuvlig, söt, glädjespridande, vacker, självklar, gudomlig, talangfull, klok, sprudlande, vänlig, positiv, arbetsglad, bedårande, mysig, älskvärd och mycket, mycket mer som jag inte ens kan finna ord för är detta inlägg by far det bästa i mars. Världens bästa ...... helt enkelt! :-)

Klicka på bilden för att se det vinnande inlägget.




Tidigare vinnare:
Januari
Februari




1 kommentar: