måndag 21 januari 2013

Ett glädjande mail

Två dagar i rad nu har jag fått rapporter från sålda ponnyer. I dag när jag öppnade min mail hade jag en hälsning från Caramel, vår utbildningsponny som flyttade till Örebro i somras. Hon har varit på sin första pay´n´jump med sin ryttare Jakob och hoppat flerfri runda på 80 cm! Så OTROLIGT ROLIGT att få höra! :-)

Caramel född 2006 e Vermont RP 133

Så här stod det i mailet:

"Caramel är en härlig ponny och vi trivs jättebra med henne. Hon är snäll och mild i hanteringen och känslig och pigg i ridningen – precis en ponny som passar Jakob.  Hon hoppar kanon och har en härlig inställning till hinder. Han är även sugen på att starta någon dressyrtävling på henne i år, så vi får väl se hur det går."
Caramel var hos oss från fyra års ålder tills hon var sex. Det känns hundra procent bra för mig med hennes nya familj och jag önskar dem all lycka till med "Mellis"!  

Här är lite bilder från när hon bodde hos oss:


      





1 kommentar: