torsdag 10 november 2011

Fölen

När jag blickar bakåt i min blogg kan jag nog tycka att jag har varit lite snål med bilder på årets föl. Därför kommer här ett gäng med bilder på mina tre små underverk från lite olika tillfällen under sommaren och höst.


Högås Bamalama (e Fabian xx - Veronas Bo-Gi) blickar bortom staketets gränser i början av september. Tre månader gammal.


Högås Springsteen (e Coelenhage´s Prins Thatch - Zephyr) en blöt men mild dag också i september. Snart två månader gammal.


Högås Parfait (e Coelenhage´s Prins Thatch - Simberg Senator RW) pussas med Bamalama.


En vacker dag i slutet av juli fick Parfait och hennes mamma vara med och löshoppa. Tre och en halv månad gammal. 


Söt som socker och vacker som en sommardag! :-)


På väg mot sitt fösta hinder...


Mamma Vanilla visar hur det ska se ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar