fredag 16 januari 2015

Hej bloggen! Waazz up?!?!

Perfa (Högås Parfait) njuter av höstens milda väder. 
Hon och Hera kunde gå kvar på gräs länge innan det blev installning.

Jag ser allvarliga brister i uppdaterandet av den här bloggen under hösten 2014. Ursäkt? Ingen. Att skriva i den här bloggen är ett uppdrag som bygger helt på lust hos författaren, och när den är frånvarande kan långa perioder utan inlägg uppstå.

Kanske är ingen större skada skedd. En höst är ett blött och grått tillstånd. Det som har skett under dessa månader kanske kan gå till historien utan minutiös rapportering.

Jag kan bara komma på en händelse som jag har haft lite dåligt samvete över att jag inte har skrivit om. Årets sista tävling. Skånska Mästerskapen 2014. Tävlingen ska få ett eget inlägg med fina bilder, men en liten spoiler kan jag bjuda på: det gick bra! :-)

Nytt år nu och jag hoppas att det för med sig ny skrivlust. Jag kan berätta att vi idag har varit och slutmätt två ponnyer. Vanilla och Dirac. Det gick bra. Alltid skönt när det är gjort. Dirac är förresten inte presenterad här i bloggen. Vi har haft honom hos oss ett tag, men det har inte blivit av. Det får också bli ett eget inlägg.

Välkomna till 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar