tisdag 21 april 2009

Den blå hunden (tillägnat Nathalie)

Ibland har man saker på känn...

När jag var på tävling med Hera i lördags passade jag på att pausa lite ute på Vinslövs terrängbana mellan klasserna. Där hittade jag en jättelång megahårig hundliknande varelse i form av ett terränghinder. Detta råkade jag nämna för Nathalie som jag pratade i telefon med, och hon krävde bildbevis. "Ja ja, jag ska lägga in den i bloggen", lovade jag. Sen blev det inte så, och det var det någon som uppfattade direkt och kommenterade. Jag kan väl erkänna att jag med mening struntade att lägga ut bilden i söndags när jag bloggade sist, just för att se om påtryckningar skulle komma, och eftersom de mycket riktigt kom så ska jag dela med mig...

Här har vi den - Vinslövs coolaste terrängskutt:

1 kommentar:

  1. Härligt!!!

    (man kan ju inte hjälpa att man genast funderar på om det är så här en korsning mellan melba och dixie skulle se ut... men vart kommer då den blå färgen ifrån?)

    SvaraRadera