tisdag 8 oktober 2013

Härliga höstbilder!

Hmmm... jag börjar inte min tillbakablick riktigt än... Idag tänker jag skriva om något dagsaktuellt: dagens ridtur på fältet :-).

Det är nu man ska gå ut och fotografera sina hästar, när löven sprakar i alla olika färger. Det blir superfina bakgrunder till ridbilder! Ja, och eftersom Karro och jag är foto-nördar så gjorde vi ju just det idag.

Claudius och Curre fick byta gruset på ridbanan mot lite gräs (samt en och annan mullvadshög...). Det var faktiskt lika härligt som det ser ut!

Jag och Claudius:





Karro och Curre:



Lite nyttigheter har jag faktiskt också fått gjort. Har tagit mig i kragen och klippt av Vanilla björnpälsen. Hon gick från gul till begie :-). Jaja, det guldgula får väl höra sommaren till... Men fint apelkastad var hon i alla fall under luddet. 

Vanilla i för dagen helt ny kropps-frisyr.

När solen lyser på henne är hon allt lite guldig ändå... trots den nya begie-looken.



1 kommentar:

  1. Asså Nilla ser gigantiskt ut Tessan! Vilka långa ben! Supersnygg är hon!

    SvaraRadera