måndag 8 september 2014

Exteriörbilder

Högås Vanilla tittar snällt in i kameran.

Under helgen som just passerat har Karro och jag varit ganska flitiga och tagit exteriörbilder på några av ponnysarna. Det började med att vi pratade om att vi borde ta nya bilder på Claudius. De senaste bilderna på honom uppställd är från tidig vår när han är fem. Ett och ett halvt år sedan alltså.

I lördags sken solen och Claudius glänste ikapp med den!






Igår sken tyvärr inte solen, men vi fotade lite i alla fall. Jag har inga bilder på Vanilla uppställd och det vill jag gärna ha. Det är roligt att ha bilder på alla sina egna uppfödningar. Jag föreställer mig att jag kommer att sitta och titta på de här bilderna om många år och minnas tillbaka.


Högås Vanilla
född 2007
e Simberg Senator RW 92
u Lobie (SWB)
ue Berstein 761

Söt flicka!

Fotomodell nummer tre var vår inridningsponny Juni, eller EG Mary Douglas som hon egentligen heter. Jag har presenterat henne tidigare i bloggen. Det inlägget kan läsas HÄR. Vi tyckte att det kunde vara trevligt med lite fina bilder på en så fin ponny. Hon är ju dessutom dräktig med Claudius!


EG Mary Douglas
född 2011
e FS Don´t Worry
u EG Chrystal
ue FS Challenger




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar