söndag 10 februari 2013

Titta vad jag hitta´!

Igår fick min mobil en liten spa-behandling. Asså inte massage och lerbad då, som jag kanske hade uppskattat, utan nåt som mobiler gillar - nämligen rensning i minnet! Jag raderade bort typ hundra filmer och trehundra bilder samt några tusen sms/mms. Det låter väl som wellness om man är mobil?! :-)

Hittade lite gammalt och glömt (såklart). Jag blev glatt överraskad av den här filmsnutten på Foxy. Kommer inte ens ihåg att vi har filmat henne någon gång. Det är så roligt att ha dokumentation på sina små raringar, man glömmer ju hur det var även om man tror att man kommer ihåg allt :-)

Det här är för snart ett år sedan i april 2012. Foxy är tre år gammal och hoppar en liten serie.


1 kommentar:

  1. Va kul att hitta en blogg som är av det proffesionella/privata sköna-blandningen! Fortsätter läsa här=)
    tack för titten förresten!
    //Sofia

    SvaraRadera