måndag 14 januari 2013

Dags att rycka upp sig!

Så här pigg och alert vill jag också vara :-)

Är det inte måndagen som ska sätta standarden för resten av veckan?! Jag hoppas verkligen inte det, för dagen började med att jag försov mig. Verkligen blä. Det drar med sig så mycket. Hästarna blir otåliga och trampar runt = skitigare i boxarna. Hästarna blir kvar inne längre = mer skit i boxarna. Ja, mycket skit helt enkelt... hehe.

Nu har jag i alla fall ätit lunch och ska ägna hela eftermiddagen åt att rida. Idag ska två nyblivna femåringar sättas igång efter lång vintervila för den ena respektive jullov för den andra. Jag menar såklart Knatte (Hillstar´s Brocco Lee) och Claudius! Vi får väl hoppas att gårdagens lösgalopp tog udden av den värsta överskottsenergin! :-) 

IM Claudius RP 178 igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar