söndag 17 mars 2013

Bilder till frukost

Surplar lite på mitt te samtidigt som jag tittar igenom bilderna från gårdagens träningspass. Vi tog med kameran till ridhuset, det kändes som länge sen vi dokumenterade något. Det har helt klart sina begränsningar att fota inomhus utan blixt som når fram, men det kan bli ganska coola bilder också.

Den här till exempel. Är det världen eller Knatte som rör sig?! 

Knatte och Curre fastnade på bild under sina trimpass och Kenny fastnade (nästan) på bild när han fick hoppa igenom den bana som han ska gå under bruksprovet.

 Kolla smajlet! Så här glad blir man tydligen när man får rida Curre :-)

 På väg mot en riktigt bra förvänd galopp.

 Verkligheten när man rider hos en hoppryttare - det kan stå en del hinder i vägen, 
bokstavligt talat! 
(Ååh, vad rolig jag var där, hehe)

Curre springer på tvären

 Knatte och Karro - the 2 K´s!

 Knatte ser koncentrerad ut.

Harmonisk känsla över ekipaget, tycker jag.


 Skarpare än så här blev det inte när Kenny och jag susade över hindrena. :-)

Söt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar